Gurd55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam senin konu türkiye ekonomisine ne kadar benziyo dün 94 e satıyodun bugün 95 yapmışsın keza diğeride 104 dü 105 olmuş Tr enflasyonundan daha hızlı yükseliyo
Hocam 98'e aldığım cihazı 95'e veriyorum. 80'e satılan cihazı 100'e satıyorlar piyasada. Kendimi de keriz gibi hissettim buda normal

turkishberqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece standart mı var hocam pro elinizde bulunuyor mu?
Hepsi pro hocam standart yok.