vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısın hocam. statü göstergesi... ama ucuza satıyorsun acil nakit ihtiyacı yoksa %20-25 fazlasına koyarsan daha hızlı gider.
Gerek yok hocam, kara borsa yapıp da kendimi o tiksinti tayfanın içine sokmam. 98'e aldığım cihazı max 97'ye satarım.