• 30-07-2020, 04:29:22
    #10
    Rahat 2.500 tlsi var
    • romerworld
    romerworld bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-07-2020, 04:30:24
    #11
    CanOffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam valla açacak alet edevatim yoktu birde ben suya düşme olayını lafın gelişi diyorum olan şu telefonun ön ekranının üst kısmını biraz kırmıştım yani alt kısım gözüküyodu sonra dün buzlu su masadaydı telefonu da yüz üstü masaya koydum o buzlu su erimeye başlayınca dışından sular akmıştelefonun altı komple su idi farkettiğimdenve o kırık yerlerden su girmişti hemen aldım önce tişört sonra peçete ile kuruttum fön makinası ile kuruladım bişiler yaptım pirince koydum (ekran simsiyah) sabah kalktım aynı sonra farkettim telefon açık ekran gelmiyo baktım siri çalışıyo dokunmatik çalışıyo ama ekran siyah internete baktım çöp olur vs diyolar bugün de zaten telci ark dedi ver ekranı değişelim içine de bakarız hallederiz vs ama nette 2 3 ay sonra sorunlar başlıyo diyolar (konuyu kirlettiysem kusura bakmayın)
    telefoncuya vermeyin hocam içinde çalışan parçaları alırlar minicik vidalarına kadar size yan sanayi parçaları doldurup verirler o telefondan dahada hayır gelmez dedğiniz gibi bi durum varsa ekran değil ekran entegresi oksitlenmişte olabilir imkan varsa kırık tarafı baş aşağı gelecek şekilde 1 hafta daha pirince yatırın telefonunuz çöp falan olmadı en kötü apple servisleri(gürgeçler vs) orjinal şekilde tamir eder 200-300 fazla verirsiniz ama telefonculardan uzak durun %85 i çakaldır

    Edit: Konuyu kirlettiysem özür dilerim konu sahibi arkadaşım cihazın 2k civarında alıcı bulabilir bence
  • 30-07-2020, 04:31:57
    #12
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefoncuya vermeyin hocam içinde çalışan parçaları alırlar minicik vidalarına kadar size yan sanayi parçaları doldurup verirler o telefondan dahada hayır gelmez dedğiniz gibi bi durum varsa ekran değil ekran entegresi oksitlenmişte olabilir imkan varsa kırık tarafı baş aşağı gelecek şekilde 1 hafta daha pirince yatırın telefonunuz çöp falan olmadı en kötü apple servisleri(gürgeçler vs) orjinal şekilde tamir eder 200-300 fazla verirsiniz ama telefonculardan uzak durun %85 i çakaldır
    doğrudur normalde telefoncuya vermem ama güvendiğim biri @quantum21; kanka beni kazıklamazsın dimi inş sorunsuz olcak
  • 30-07-2020, 04:34:43
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1600-2000 arası edeceğini düşünüyorum
  • 30-07-2020, 05:37:47
    #14
    1700 düşünürseniz görüşelim hocam
  • 30-07-2020, 07:26:45
    #15
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon ya açıksa ?
    benzeri bir durumbaşıma geldi ilk o yöntemleri dene olmazsa bataryayı değiştir %90 düzelir tabi kesin kararı verecek olan kişi telefoncudur ona sorulması daha uygun olur
  • 30-07-2020, 08:44:44
    #16
    Kozmetik durumu, fatura, kutu, aksesuar ve pil sağlığına göre 1900TL'den başlayıp 2400TL'ye kadar olan bir aralıkta alıcı bulabilirsiniz.
  • 07-09-2020, 16:47:06
    #17
    romerworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Yaklaşık 2 senedir kullandığım 6s plus (gold)telefonumu satmak istiyorum. 2. Eli ne kadar eder bu cihazın?
    Hafızası 128gb
    Hocam PM kutunuz dolu rica etsem bazı mesajları silerek yer açabilir misiniz. Kargo hakkında bilgi vericektim.
  • 07-09-2020, 17:59:25
    #18
    romerworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Yaklaşık 2 senedir kullandığım 6s plus (gold)telefonumu satmak istiyorum. 2. Eli ne kadar eder bu cihazın?
    Hafızası 128gb
    Cihazınızın temizliğine, pil sağlığına, tamir görmüş yada görmemişine bakar bu iş biraz. Temiz ise 2200-2300TL, tamir görmüş(ekran değişimi vb) 1800 - 2000TL civarı eder.
    Aciliyet yok ise tlefonculara gidip satmayın sabredip kullanıcıya satın hocam.

    IPhone 6S 64GB 1400'den aşağıya veren yok temizini.
    IPhone 6S Plus ekranı çatlak haliyle 1400-1500 istiyorlar.
    IPhone 7 32GB 1750'ye aldım geçenler de ihtiyaç sahibi biri satıyordu şansa dek geldi.
    Hayırlı satışlar.