• 30-07-2020, 03:55:20
    #1
    Selamlar,
    Yaklaşık 2 senedir kullandığım 6s plus (gold)telefonumu satmak istiyorum. 2. Eli ne kadar eder bu cihazın?
    Hafızası 128gb
  • 30-07-2020, 03:56:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1400 - 1800 Arası gidebilir
  • 30-07-2020, 03:58:10
    #3
    Platin üye
    Letgo > 6S PLUS (XGB)
    N11 > 6S PLUS (2.EL XGB)
    Gittigidiyor > 6SPLUS (2.EL XGB)

    Direk bir ürün satarken 2-3 site toplu fiyatlandırmalara bak hocam ortalama miktarları karşılaştır değeri çıkıyor zaten
    Ortalaması 16GB 1.500 - 1750 - üstü modeller 2250 - 2500 arasına koymuşlar ilanlara genelde.
  • 30-07-2020, 04:00:16
    #4
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Letgo > 6S PLUS (XGB)
    N11 > 6S PLUS (2.EL XGB)
    Gittigidiyor > 6SPLUS (2.EL XGB)

    Direk bir ürün satarken 2-3 site toplu fiyatlandırmalara bak hocam ortalama miktarları karşılaştır değeri çıkıyor zaten
    Ortalaması 16GB 1.500 - 1750 - üstü modeller 2250 - 2500 arasına koymuşlar ilanlara genelde.
    Tamamdır hocam teşekkür ederim 😊
  • 30-07-2020, 04:04:11
    #5
    1500₺ civarı düşünürseniz pm atın konuşalım hocam bugün iphone 6s 64gb m suya düştü suya düşen telefon çöp olur diyolar
  • 30-07-2020, 04:20:36
    #6
    CanOffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1500₺ civarı düşünürseniz pm atın konuşalım hocam bugün iphone 6s 64gb m suya düştü suya düşen telefon çöp olur diyolar
    suya düştükten sonra alıp açmaya çalışmayacaktınız elektriği aldığı dakka tüm sistem gider 6s im suya düştü çıkardım kurladım ve genel parçaları söktüm bataryayı ne olur olmaz diye sıfır aldım ceviz gibi oymadan 5-6 parçayı tam 1 kilo pirincin içine koydum 15 gün kadar bekledim ve inanılması güç ama birleştirdikten sonra çalıştı
  • 30-07-2020, 04:22:55
    #7
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suya düştükten sonra alıp açmaya çalışmayacaktınız elektriği aldığı dakka tüm sistem gider 6s im suya düştü çıkardım kurladım ve genel parçaları söktüm bataryayı ne olur olmaz diye sıfır aldım ceviz gibi oymadan 5-6 parçayı tam 1 kilo pirincin içine koydum 15 gün kadar bekledim ve inanılması güç ama birleştirdikten sonra çalıştı
    Telefon ya açıksa ?
  • 30-07-2020, 04:24:27
    #8
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suya düştükten sonra alıp açmaya çalışmayacaktınız elektriği aldığı dakka tüm sistem gider 6s im suya düştü çıkardım kurladım ve genel parçaları söktüm bataryayı ne olur olmaz diye sıfır aldım ceviz gibi oymadan 5-6 parçayı tam 1 kilo pirincin içine koydum 15 gün kadar bekledim ve inanılması güç ama birleştirdikten sonra çalıştı
    hocam valla açacak alet edevatim yoktu birde ben suya düşme olayını lafın gelişi diyorum olan şu telefonun ön ekranının üst kısmını biraz kırmıştım yani alt kısım gözüküyodu sonra dün buzlu su masadaydı telefonu da yüz üstü masaya koydum o buzlu su erimeye başlayınca dışından sular akmıştelefonun altı komple su idi farkettiğimdenve o kırık yerlerden su girmişti hemen aldım önce tişört sonra peçete ile kuruttum fön makinası ile kuruladım bişiler yaptım pirince koydum (ekran simsiyah) sabah kalktım aynı sonra farkettim telefon açık ekran gelmiyo baktım siri çalışıyo dokunmatik çalışıyo ama ekran siyah internete baktım çöp olur vs diyolar bugün de zaten telci ark dedi ver ekranı değişelim içine de bakarız hallederiz vs ama nette 2 3 ay sonra sorunlar başlıyo diyolar (konuyu kirlettiysem kusura bakmayın)
  • 30-07-2020, 04:25:43
    #9
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon ya açıksa ?
    suya düşünce %99 kapanır yada kısa devre olur ve titremeye başlar kısa devre olursa şarj bitene kadar bekleyin sonra 5-6 parça halinde çok oymadan yatırın pirince şayet düşünce kapanırsa ki dediğim gibi %99 bu olur çıkarın kurulayın sökün ve pirince yatırın ama min 15 gün beklemeyi unutmayın