suya düştükten sonra alıp açmaya çalışmayacaktınız elektriği aldığı dakka tüm sistem gider 6s im suya düştü çıkardım kurladım ve genel parçaları söktüm bataryayı ne olur olmaz diye sıfır aldım ceviz gibi oymadan 5-6 parçayı tam 1 kilo pirincin içine koydum 15 gün kadar bekledim ve inanılması güç ama birleştirdikten sonra çalıştı
hocam valla açacak alet edevatim yoktu birde ben suya düşme olayını lafın gelişi diyorum olan şu telefonun ön ekranının üst kısmını biraz kırmıştım yani alt kısım gözüküyodu sonra dün buzlu su masadaydı telefonu da yüz üstü masaya koydum o buzlu su erimeye başlayınca dışından sular akmıştelefonun altı komple su idi farkettiğimdenve o kırık yerlerden su girmişti hemen aldım önce tişört sonra peçete ile kuruttum fön makinası ile kuruladım bişiler yaptım pirince koydum (ekran simsiyah) sabah kalktım aynı sonra farkettim telefon açık ekran gelmiyo baktım siri çalışıyo dokunmatik çalışıyo ama ekran siyah internete baktım çöp olur vs diyolar bugün de zaten telci ark dedi ver ekranı değişelim içine de bakarız hallederiz vs ama nette 2 3 ay sonra sorunlar başlıyo diyolar (konuyu kirlettiysem kusura bakmayın)