telefoncuya vermeyin hocam içinde çalışan parçaları alırlar minicik vidalarına kadar size yan sanayi parçaları doldurup verirler o telefondan dahada hayır gelmez dedğiniz gibi bi durum varsa ekran değil ekran entegresi oksitlenmişte olabilir imkan varsa kırık tarafı baş aşağı gelecek şekilde 1 hafta daha pirince yatırın telefonunuz çöp falan olmadı en kötü apple servisleri(gürgeçler vs) orjinal şekilde tamir eder 200-300 fazla verirsiniz ama telefonculardan uzak durun %85 i çakaldır
doğrudur normalde telefoncuya vermem ama güvendiğim biri
@quantum21;

kanka beni kazıklamazsın dimi inş sorunsuz olcak