hocam valla açacak alet edevatim yoktu birde ben suya düşme olayını lafın gelişi diyorum olan şu telefonun ön ekranının üst kısmını biraz kırmıştım yani alt kısım gözüküyodu sonra dün buzlu su masadaydı telefonu da yüz üstü masaya koydum o buzlu su erimeye başlayınca dışından sular akmıştelefonun altı komple su idi farkettiğimdenve o kırık yerlerden su girmişti hemen aldım önce tişört sonra peçete ile kuruttum fön makinası ile kuruladım bişiler yaptım pirince koydum (ekran simsiyah) sabah kalktım aynı sonra farkettim telefon açık ekran gelmiyo baktım siri çalışıyo dokunmatik çalışıyo ama ekran siyah internete baktım çöp olur vs diyolar bugün de zaten telci ark dedi ver ekranı değişelim içine de bakarız hallederiz vs ama nette 2 3 ay sonra sorunlar başlıyo diyolar (konuyu kirlettiysem kusura bakmayın)
telefoncuya vermeyin hocam içinde çalışan parçaları alırlar minicik vidalarına kadar size yan sanayi parçaları doldurup verirler o telefondan dahada hayır gelmez dedğiniz gibi bi durum varsa ekran değil ekran entegresi oksitlenmişte olabilir imkan varsa kırık tarafı baş aşağı gelecek şekilde 1 hafta daha pirince yatırın telefonunuz çöp falan olmadı en kötü apple servisleri(gürgeçler vs) orjinal şekilde tamir eder 200-300 fazla verirsiniz ama telefonculardan uzak durun %85 i çakaldır
Edit: Konuyu kirlettiysem özür dilerim konu sahibi arkadaşım cihazın 2k civarında alıcı bulabilir bence