• 28-04-2018, 14:10:54
    #19
    Biriside fatura bulunuyor mu diye yazmış, tek uyanık sanırım. 150 TL'ye kilitsiz iPhone 6 alacak.
  • 28-04-2018, 14:40:55
    #20
    Üyeliği durduruldu
    hiç sormayın hocam
  • 28-04-2018, 14:52:55
    #21
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biriside fatura bulunuyor mu diye yazmış, tek uyanık sanırım. 150 TL'ye kilitsiz iPhone 6 alacak.


    Uyanıklıkla alakası yok. Çalıntı malla alakası vardır faturanın. Sahibindende 600₺'den başlıyor benzer cihazlar.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 28-04-2018, 14:56:05
    #22
    Üyeliği durduruldu
    150 tl para için hırsız mı olucam satmıyorum cihazı
  • 28-04-2018, 15:10:03
    #23
    Arkadaşlar 150 normal rakamdır iphonelarda anakart cihazın ederine yakındır kasasını kullanırsın alt boardu kullanırsın kamera hoparlör ekran sağlamsa ekran ben telefon cu olarak böyle cihazları aldığım rakamlar 100 150 civarıdır kullanıcı olarak yaptırırım ederim diye düşünenler almasın yedek parça amaçlı kullanılır.
    Çalıntı filan şüphelenmenize gerek yok, arkadaş ederini yazmış.
    Hayırlı satışlar dilerim.
  • 28-04-2018, 15:42:03
    #24
    Üyeliği durduruldu
    pm atarmısınız hocam cihaz duruyormu hala
  • 28-04-2018, 15:57:02
    #25
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyanıklıkla alakası yok. Çalıntı malla alakası vardır faturanın. Sahibindende 600₺'den başlıyor benzer cihazlar.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    150₺’ye cihaz almayı kabul ediyorda çalıntı olup olmadığını mı sorguluyor?
    Faturası olsa adam kendi açtırır zaten. Ama amaç “Bu adam fatura ile cihazı açtırmayı bilmiyorsa sadece 150₺ verip ben bu cihazı açtırırım.”

    Cihazı açmayı düşünen varsa uyanıklık ile almayı düşünmesin, cihaz yedek parçadan başka iş görmez.

  • 28-04-2018, 15:58:29
    #26
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150₺’ye cihaz almayı kabul ediyorda çalıntı olup olmadığını mı sorguluyor?
    Faturası olsa adam kendi açtırır zaten. Ama amaç “Bu adam fatura ile cihazı açtırmayı bilmiyorsa sadece 150₺ verip ben bu cihazı açtırırım.”

    Fatura mantığına göre yazdım sadece. Kimseye ithamda bulunmuyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi