İphone 6 150 tl
25
●1.481
- 28-04-2018, 14:52:55PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyanıklıkla alakası yok. Çalıntı malla alakası vardır faturanın. Sahibindende 600₺'den başlıyor benzer cihazlar.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi - 28-04-2018, 15:10:03Arkadaşlar 150 normal rakamdır iphonelarda anakart cihazın ederine yakındır kasasını kullanırsın alt boardu kullanırsın kamera hoparlör ekran sağlamsa ekran ben telefon cu olarak böyle cihazları aldığım rakamlar 100 150 civarıdır kullanıcı olarak yaptırırım ederim diye düşünenler almasın yedek parça amaçlı kullanılır.
Çalıntı filan şüphelenmenize gerek yok, arkadaş ederini yazmış.
Hayırlı satışlar dilerim. - 28-04-2018, 15:57:02150₺ye cihaz almayı kabul ediyorda çalıntı olup olmadığını mı sorguluyor?MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturası olsa adam kendi açtırır zaten. Ama amaç Bu adam fatura ile cihazı açtırmayı bilmiyorsa sadece 150₺ verip ben bu cihazı açtırırım.
Cihazı açmayı düşünen varsa uyanıklık ile almayı düşünmesin, cihaz yedek parçadan başka iş görmez.
- 28-04-2018, 15:58:29PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura mantığına göre yazdım sadece. Kimseye ithamda bulunmuyorum.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi