PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150₺’ye cihaz almayı kabul ediyorda çalıntı olup olmadığını mı sorguluyor?
Faturası olsa adam kendi açtırır zaten. Ama amaç “Bu adam fatura ile cihazı açtırmayı bilmiyorsa sadece 150₺ verip ben bu cihazı açtırırım.”

Fatura mantığına göre yazdım sadece. Kimseye ithamda bulunmuyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi