Arkadaşlar 150 normal rakamdır iphonelarda anakart cihazın ederine yakındır kasasını kullanırsın alt boardu kullanırsın kamera hoparlör ekran sağlamsa ekran ben telefon cu olarak böyle cihazları aldığım rakamlar 100 150 civarıdır kullanıcı olarak yaptırırım ederim diye düşünenler almasın yedek parça amaçlı kullanılır.
Çalıntı filan şüphelenmenize gerek yok, arkadaş ederini yazmış.
Hayırlı satışlar dilerim.