MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyanıklıkla alakası yok. Çalıntı malla alakası vardır faturanın. Sahibindende 600₺'den başlıyor benzer cihazlar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
150₺’ye cihaz almayı kabul ediyorda çalıntı olup olmadığını mı sorguluyor?
Faturası olsa adam kendi açtırır zaten. Ama amaç “Bu adam fatura ile cihazı açtırmayı bilmiyorsa sadece 150₺ verip ben bu cihazı açtırırım.”

Cihazı açmayı düşünen varsa uyanıklık ile almayı düşünmesin, cihaz yedek parçadan başka iş görmez.