Uyanıklıkla alakası yok. Çalıntı malla alakası vardır faturanın. Sahibindende 600₺'den başlıyor benzer cihazlar.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
150₺ye cihaz almayı kabul ediyorda çalıntı olup olmadığını mı sorguluyor?
Faturası olsa adam kendi açtırır zaten. Ama amaç B
u adam fatura ile cihazı açtırmayı bilmiyorsa sadece 150₺ verip ben bu cihazı açtırırım.
Cihazı açmayı düşünen varsa uyanıklık ile almayı düşünmesin, cihaz yedek parçadan başka iş görmez.