• 11-07-2016, 22:20:07
    #1
    Arkadaşlar eşimin elinden kayan ve lcd çatlayan NOTE 2 cihazını boşta durduğu için satıyorum, Hepsiburada dan satın alınmış ve Samsung Türkiye garantili sorunsuz cihazdır. Makyaj durumu 10 üzerinden 8-9 diyebilirim. İlginç bir şekilde sadece iç ekran çatladı.

    Bunun dışında en ufak bir sorun yoktur, alanın -trade kullanma hakkı vardır aksi durumda, ki elbette ücreti iade edilir. Ana kart, dokunmatik, tuşlar, hoparlör, wifi,bluetooth,nfc, gsensor aklınıza gelen herşey sapasağlam.

    Cihaz için istediğim fiyat 350 TL dir.








  • 11-07-2016, 22:26:23
    #2
    Dış ekranı olsa yine bir şekilde kullanılırdı. Ama iç ekran değişmeden cihaz kullanılmaz. Zaten 300-350 lira lcd ekranlar. 350 lira da siz istiyorsunuz, cihaz 650 liraya gelecek yanılıyor muyum? O fiyatlara note 3 almak varken, sağlamları 400-450 liraya satılırken bu cihazın bu fiyata satılması imkansız gibi bir şey.
  • 11-07-2016, 22:38:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    resimleri görebilirmiyiz ?
  • 12-07-2016, 12:32:53
    #4
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dış ekranı olsa yine bir şekilde kullanılırdı. Ama iç ekran değişmeden cihaz kullanılmaz. Zaten 300-350 lira lcd ekranlar. 350 lira da siz istiyorsunuz, cihaz 650 liraya gelecek yanılıyor muyum? O fiyatlara note 3 almak varken, sağlamları 400-450 liraya satılırken bu cihazın bu fiyata satılması imkansız gibi bir şey.
    400-450 TL ye bu cihazı alamazsınız hocam emin olun. Araştırın Türkiye arızalı cihazları ve temiz hatasız cihazlar için istenilen ortalama fiyat bu. Sadece note 2 anakartını bir araştırın derim.

    Delux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimleri görebilirmiyiz ?
    Hocam ilk fırsatta eklerim, aksilik olmazsa akşam.
  • 14-07-2016, 01:10:04
    #5
    Delux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimleri görebilirmiyiz ?
    Resim eklenmiştir.
  • 14-07-2016, 01:12:25
    #6
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400-450 TL ye bu cihazı alamazsınız hocam emin olun. Araştırın Türkiye arızalı cihazları ve temiz hatasız cihazlar için istenilen ortalama fiyat bu. Sadece note 2 anakartını bir araştırın derim.



    Hocam ilk fırsatta eklerim, aksilik olmazsa akşam.
    Atladığın konu sen 0 parça almıyırsun yani telefonların ikincielleri bazı 0 parçalarından pahalı he yazikki hayırlı satışlar

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-07-2016, 02:05:13
    #7
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atladığın konu sen 0 parça almıyırsun yani telefonların ikincielleri bazı 0 parçalarından pahalı he yazikki hayırlı satışlar

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Almıyacağınız konuya atlamanızda ayrı bir gariplik, sizin gibi forumda nazik takılan birine hiç yakıştırmadım. Sıfır parça satmıyorum belki ama samsung türkiye garantili cihazdan sıfır gibi ne olduğu belli parçalarını satıyorum.

    Eğer satın almak gibi bir niyeti olan varsa yorum yapsın lütfen, bunun dışında konuyu kirletmek birinin ticaretini bozmak hoş değil, ha akıl verecekseniz faydası olsun istiyorsanız Özel Mesaj atın amacınız belli olsun.