neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dış ekranı olsa yine bir şekilde kullanılırdı. Ama iç ekran değişmeden cihaz kullanılmaz. Zaten 300-350 lira lcd ekranlar. 350 lira da siz istiyorsunuz, cihaz 650 liraya gelecek yanılıyor muyum? O fiyatlara note 3 almak varken, sağlamları 400-450 liraya satılırken bu cihazın bu fiyata satılması imkansız gibi bir şey.
400-450 TL ye bu cihazı alamazsınız hocam emin olun. Araştırın Türkiye arızalı cihazları ve temiz hatasız cihazlar için istenilen ortalama fiyat bu. Sadece note 2 anakartını bir araştırın derim.

Delux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resimleri görebilirmiyiz ?
Hocam ilk fırsatta eklerim, aksilik olmazsa akşam.