Arkadaşlar eşimin elinden kayan ve lcd çatlayan NOTE 2 cihazını boşta durduğu için satıyorum, Hepsiburada dan satın alınmış ve Samsung Türkiye garantili sorunsuz cihazdır. Makyaj durumu 10 üzerinden 8-9 diyebilirim. İlginç bir şekilde sadece iç ekran çatladı.
Bunun dışında en ufak bir sorun yoktur, alanın -trade kullanma hakkı vardır aksi durumda, ki elbette ücreti iade edilir. Ana kart, dokunmatik, tuşlar, hoparlör, wifi,bluetooth,nfc, gsensor aklınıza gelen herşey sapasağlam.
Cihaz için istediğim fiyat 350 TL dir.