Atladığın konu sen 0 parça almıyırsun

yani telefonların ikincielleri bazı 0 parçalarından pahalı he yazikki hayırlı satışlar
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Almıyacağınız konuya atlamanızda ayrı bir gariplik, sizin gibi forumda nazik takılan birine hiç yakıştırmadım. Sıfır parça satmıyorum belki ama samsung türkiye garantili cihazdan sıfır gibi ne olduğu belli parçalarını satıyorum.
Eğer satın almak gibi bir niyeti olan varsa yorum yapsın lütfen, bunun dışında konuyu kirletmek birinin ticaretini bozmak hoş değil, ha akıl verecekseniz faydası olsun istiyorsanız Özel Mesaj atın amacınız belli olsun.