• 25-07-2025, 21:56:28
    #1
    benim opette suan 400 tl var yakıt puan , 3 adet kod alsam forumdan 600₺ daha puan eklenip 1K puanım olcak, 1k ₺ yakıtı ücretsiz alabilecek miyim
  • 25-07-2025, 21:58:42
    #2
    1 hesapta 1 kod girilebiliyor artık. Şuanda 400 tl varsa 1000e 600tl ödersin
  • 25-07-2025, 21:59:10
    #3
    Artık sadece 1 adet kod ekleniyor
  • 25-07-2025, 22:01:50
    #4
    Squal9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hesapta 1 kod girilebiliyor artık. Şuanda 400 tl varsa 1000e 600tl ödersin
    selimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık sadece 1 adet kod ekleniyor


    Peki yakıt puanın uygulamada 2₺ gözüküp sms ile sorguladıgımda 400 TL göstermesi normal bir durum mu kasada problem yaşar mıyım?

  • 25-07-2025, 22:09:42
    #5
    EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Peki yakıt puanın uygulamada 2₺ gözüküp sms ile sorguladıgımda 400 TL göstermesi normal bir durum mu kasada problem yaşar mıyım?

    Merhaba, Kasa da görevli kişiye ödeme yapmadan önce opet yakıt puanlarımı kullanmak istiyorum kontrol eder misiniz deyin onlar telefon numaranıza sms gönderecektir oradan kontrol ederek ne kadar kullanmak istediğinizi vs sorar ve o şekil kullanabilirsiniz.
  • 26-07-2025, 18:33:08
    #6
    4 gün önce 2 adet kod yüklemiştim. Az önce 1000 TL. lik yakıt aldım. 600 TL. ödedim. İyi ki iki kodu da girmişim. Adamlar bakmış ki millet abancı tek koda düşürmüş demek ki. Tam da uzun yola çıkacaktım tuh ya.