opet hakkında sorum var
5
●168
- 25-07-2025, 21:56:28benim opette suan 400 tl var yakıt puan , 3 adet kod alsam forumdan 600₺ daha puan eklenip 1K puanım olcak, 1k ₺ yakıtı ücretsiz alabilecek miyim
- 25-07-2025, 22:01:50Squal9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleselimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Peki yakıt puanın uygulamada 2₺ gözüküp sms ile sorguladıgımda 400 TL göstermesi normal bir durum mu kasada problem yaşar mıyım?

- 25-07-2025, 22:09:42Merhaba, Kasa da görevli kişiye ödeme yapmadan önce opet yakıt puanlarımı kullanmak istiyorum kontrol eder misiniz deyin onlar telefon numaranıza sms gönderecektir oradan kontrol ederek ne kadar kullanmak istediğinizi vs sorar ve o şekil kullanabilirsiniz.EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

