Konu
opet hakkında sorum var
25-07-2025, 22:01:50
#4
EmreKafadar
Squal9 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 hesapta 1 kod girilebiliyor artık. Şuanda 400 tl varsa 1000e 600tl ödersin
selimbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık sadece 1 adet kod ekleniyor
Peki yakıt puanın uygulamada 2₺ gözüküp sms ile sorguladıgımda 400 TL göstermesi normal bir durum mu kasada problem yaşar mıyım?