Squal9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hesapta 1 kod girilebiliyor artık. Şuanda 400 tl varsa 1000e 600tl ödersin
selimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık sadece 1 adet kod ekleniyor


Peki yakıt puanın uygulamada 2₺ gözüküp sms ile sorguladıgımda 400 TL göstermesi normal bir durum mu kasada problem yaşar mıyım?