Konu
opet hakkında sorum var
26-07-2025, 18:33:08
#6
Emphatic
4 gün önce 2 adet kod yüklemiştim. Az önce 1000 TL. lik yakıt aldım. 600 TL. ödedim. İyi ki iki kodu da girmişim. Adamlar bakmış ki millet abancı tek koda düşürmüş demek ki. Tam da uzun yola çıkacaktım tuh ya.