EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Peki yakıt puanın uygulamada 2₺ gözüküp sms ile sorguladıgımda 400 TL göstermesi normal bir durum mu kasada problem yaşar mıyım?

Merhaba, Kasa da görevli kişiye ödeme yapmadan önce opet yakıt puanlarımı kullanmak istiyorum kontrol eder misiniz deyin onlar telefon numaranıza sms gönderecektir oradan kontrol ederek ne kadar kullanmak istediğinizi vs sorar ve o şekil kullanabilirsiniz.