• 17-03-2025, 23:02:33
    #10
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende dsg kullanıyorum. Ww tayron çıkardı onu da araştırdım lansman fiyatı çekici aslında ama boş paket fiyatı reklamda çıkan
    Haziran Temmuz gibi ucuz fiyatlı Plug-in Hybrid modeli gelcekmiş sanırım herkes onu bekliyor
  • 17-03-2025, 23:12:13
    #11
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tucson tavsiye ederim.

    Şikayetvar da şikayeti olmayan araç yok hocam
    tuscon daha fazla gördüm valla. Şanzıman ısınma partikül, bit pire gibi birsey daha vardı adı aklıma gelmedi. Üre üre😀
  • 18-03-2025, 00:42:01
    #12
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tuscon daha fazla gördüm valla. Şanzıman ısınma partikül, bit pire gibi birsey daha vardı adı aklıma gelmedi. Üre üre😀
    Dsg, dct yani yarı otomatik şanzımanlarda bu normal durum hocam o zaman Tam otomatik veya cvt şanzimanli yani baskı balata olmayan bir araç tercih edin o halde kafaniz rahat olsun