kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tuscon daha fazla gördüm valla. Şanzıman ısınma partikül, bit pire gibi birsey daha vardı adı aklıma gelmedi. Üre üre😀
Dsg, dct yani yarı otomatik şanzımanlarda bu normal durum hocam o zaman Tam otomatik veya cvt şanzimanli yani baskı balata olmayan bir araç tercih edin o halde kafaniz rahat olsun