kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende dsg kullanıyorum. Ww tayron çıkardı onu da araştırdım lansman fiyatı çekici aslında ama boş paket fiyatı reklamda çıkan
Haziran Temmuz gibi ucuz fiyatlı Plug-in Hybrid modeli gelcekmiş sanırım herkes onu bekliyor