miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tucson tavsiye ederim.

Şikayetvar da şikayeti olmayan araç yok hocam
tuscon daha fazla gördüm valla. Şanzıman ısınma partikül, bit pire gibi birsey daha vardı adı aklıma gelmedi. Üre üre😀