Hayırlı geceler.
Arkadasım 0 bir araba aldı. Ciddi manada sportif, güzel bir araç. Araba 1.2 puretech yeni motora sahip. Az önce denemek için çıktığımızda arabanın 2 egzosundan da duman çıktığını gördük. Araç benzinli. Dizel olsa sorun da bu neden olmustur ki acaba? Araç sıfır değil ama sıfır ayarında. Birkaç bin kmde. Hava biraz soguk acaba normal midir? Servise götürmeli mi?
Herhangi bir uyarı falan da cıkmadı. Yagmur yagmıstı su gelmis olabilir mi diye dusunduk
🙂
Benzinli Arabada Duman
12
●272
- 18-10-2024, 23:37:26
- 18-10-2024, 23:39:21
abi havalar soğudu normal yani... yağmur yağmışsa sıcak egzosdan duman çıkar diğer araçlarda da görmüş olmalısınız bence
- 18-10-2024, 23:46:34xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlar için teker teker teşekkür ediyorum. Araç 408. İki egzozdan da öyle bir buhar çıktı ki arkadan park ederken, ne oluyor dedik
Siyah duman kesinlikle değil. Beyaz, iki taraftan da gelen buharımsı bir seydi. Gaza basınca bostayken cıkıyordu yine 😁 - 18-10-2024, 23:54:23Sorun yok
Bazen de egzozdan su atacak
Mavi ve siyah dumandan korkun. - 18-10-2024, 23:57:57Çok teşekkürler hocam. Dizel araba tecrübem oldu uzun bir zaman. 1 ay kadar önce de benzinli C4x araç aldım. Aynı motor, aynı tip neredeyse 408 ile Görünce hemen konu actım korkup. Ya yaşarsak diyip korktum. Ama cevaplar benim de içimi rahatlattı arkadasımın da. 😁fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi havalar soğudu normal yani... yağmur yağmışsa sıcak egzosdan duman çıkar diğer araçlarda da görmüş olmalısınız bence