Hayırlı geceler.
Arkadasım 0 bir araba aldı. Ciddi manada sportif, güzel bir araç. Araba 1.2 puretech yeni motora sahip. Az önce denemek için çıktığımızda arabanın 2 egzosundan da duman çıktığını gördük. Araç benzinli. Dizel olsa sorun da bu neden olmustur ki acaba? Araç sıfır değil ama sıfır ayarında. Birkaç bin km’de. Hava biraz soguk acaba normal midir? Servise götürmeli mi?

Herhangi bir uyarı falan da cıkmadı. Yagmur yagmıstı su gelmis olabilir mi diye dusunduk… 🙂