
abi havalar soğudu normal yani... yağmur yağmışsa sıcak egzosdan duman çıkar diğer araçlarda da görmüş olmalısınız bence
Duman mı yoksa buhar mı?
Eğer buhar ise kısa bir süre sonra kaybolacaktır soğuk havalarda çok normal, fakat duman ise uzun süre yükselmeye devam eder.
Bu havalarda normal hocam
Dumanın rengi önemli bu durumlarda , ama mavi duman yada kara duman 0 bi araçta imkansıza yakın. Muhtemelen havanın soğukluğundan kaynaklı evham yapmışsınız bence gayet normal.
Yorumlar için teker teker teşekkür ediyorum. Araç 408. İki egzozdan da öyle bir buhar çıktı ki arkadan park ederken, ne oluyor dedik
Siyah duman kesinlikle değil. Beyaz, iki taraftan da gelen buharımsı bir seydi. Gaza basınca bostayken cıkıyordu yine
😁