• 13-04-2024, 12:45:23
    #1
    Merhabalar. Mazda 3 deneyimlemiş olan var mı hiç? Alım-satım da uğraştırır mı arıza ve yedek parça durumu vs nedir?

  • 13-04-2024, 12:53:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Suan altimda yurt disindayim sorunsuz kullaniyorum iyi araba mazda 3 revolution var beyaz
  • 13-04-2024, 12:54:05
    #3
    Serverland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan altimda yurt disindayim sorunsuz kullaniyorum iyi araba mazda 3 revolution var beyaz
    Herkes iyi diyor fakat Türkiye içinde alım-satım usta ve yedek parça olaylarını iyi araştırmak gerek diye düşünüyorum.
  • 13-04-2024, 12:54:15
    #4
    Hocam arıza yapar yada kazaya karışırsanız üzer sizi çok. Bilginiz olsun.
    Mâlum herkesin bildiği üzere parçaları yurtdışından geliyor.
    Her ustaya da götüremezsiniz, her usta anlamaz ya da uzak durur.
  • 13-04-2024, 12:58:48
    #5
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arıza yapar yada kazaya karışırsanız üzer sizi çok. Bilginiz olsun.
    Mâlum herkesin bildiği üzere parçaları yurtdışından geliyor.
    Her ustaya da götüremezsiniz, her usta anlamaz ya da uzak durur.
    Teşekküerler hocam. 2008 civic, 2014 elantra ve 2011 mazda 3 arasında tercih yapacağım. bu durumda mazda 3 ü elemiş oluyoruz sanırım
  • 13-04-2024, 12:59:15
    #6
    Parça işi yaş iş. Önemli ölçüde parça trde yok, yan sanayi yok olsa da kısmen yan sanayi malzeme çalıştırmaz. Mazda Türkiye olmadığı için her parça için 1 ay beklemen gerekebiliyor.
  • 13-04-2024, 12:59:39
    #7
    2011 mazda 3 impressive 8 sene kullandık.2023 de sattık soru alabilirim
  • 13-04-2024, 13:00:24
    #8
    bugrajk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 mazda 3 impressive 8 sene kullandık.2023 de sattık soru alabilirim
    Hocam arabanın kalitesi ve konforu konusunda endişem yok. Tek endişem parça ve usta bulma konuları.
  • 13-04-2024, 13:03:02
    #9
    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arabanın kalitesi ve konforu konusunda endişem yok. Tek endişem parça ve usta bulma konuları.
    hocam istanbulda iseniz parça ve usta konusunda da sorununuz olmaz beklersiniz ama her türlü parça bulunur.8 sene boyunca sadece yağ bakımı ve benzin koydurdum bir kere sanayi yolunu göstermedi şimdi pişmanım keşke satmasaydım diyorum bu kadar konforlu bir araba bulunmaz.satma sebebim ise kaza yaptım tamir ettirdim travma kaldığı için sattım kazada bile diğer arabalara göre az hasar almıştı.gerçekten muazzam bir araba.