bugrajk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 mazda 3 impressive 8 sene kullandık.2023 de sattık soru alabilirim
Hocam arabanın kalitesi ve konforu konusunda endişem yok. Tek endişem parça ve usta bulma konuları.