Hocam arabanın kalitesi ve konforu konusunda endişem yok. Tek endişem parça ve usta bulma konuları.
hocam istanbulda iseniz parça ve usta konusunda da sorununuz olmaz beklersiniz ama her türlü parça bulunur.8 sene boyunca sadece yağ bakımı ve benzin koydurdum bir kere sanayi yolunu göstermedi şimdi pişmanım keşke satmasaydım diyorum bu kadar konforlu bir araba bulunmaz.satma sebebim ise kaza yaptım tamir ettirdim travma kaldığı için sattım kazada bile diğer arabalara göre az hasar almıştı.gerçekten muazzam bir araba.