Serverland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suan altimda yurt disindayim sorunsuz kullaniyorum iyi araba mazda 3 revolution var beyaz
Herkes iyi diyor fakat Türkiye içinde alım-satım usta ve yedek parça olaylarını iyi araştırmak gerek diye düşünüyorum.