• 15-02-2024, 11:58:10
    #10
    Performans bekliyorsan sakın bulaşma 👎🏻


    https://youtu.be/u8DxWEphiRA?si=soq07sEmgH0Pc5Fa
  • 15-02-2024, 13:01:58
    #11
    Valla bende
    Corolla 1.8 hybrid
    Focus 2019 üstü
    Megane 4
    -
    Bunlar arasında gidip geliyorum. Şuan gözümü tucson bürüyor. Şimdide ona merak saldım uzun zaman inceledim dediiğiin aracı. Alınmayacak araba değil. Ama nedense focustan bir anda tucsona 2017 üstüne daha sıcak bakar oldum.
    Bana da tavsiye lazım
    Not: megane uzun süre kullandım. kaliteli kime sorsam focus diyor ama bu seçeneklerde.
  • 15-02-2024, 13:07:37
    #12
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Performans bekliyorsan sakın bulaşma 👎🏻


    https://youtu.be/u8DxWEphiRA?si=soq07sEmgH0Pc5Fa
    Sport modu bile yavaşmış ama bu ekonomik düzende yakıtın 100km/4lt gibi çok iyi değerlede olması çok iyi. Alana hayırlı olsun aile arabası diyebilirim
  • 15-02-2024, 17:07:21
    #13
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sport modu bile yavaşmış ama bu ekonomik düzende yakıtın 100km/4lt gibi çok iyi değerlede olması çok iyi. Alana hayırlı olsun aile arabası diyebilirim
    Aynen hocam ben şahsen o kadar para vereceğim ve araba gitmeyecek çıldırırım yemişim ekonomisini benim tercihim hep performans olurdu en kötü ihtimalle gider LPG taktırırım benzer ekonomiyi yakalarım teknoloji aşırı derecede yükseldi direk enjeksiyonlu arabalara bile rahatlıkla artık lpg takıyorlar performans kaybıda olmuyor konu sahibi bu seçeneği de düşünmeli bence
  • 15-02-2024, 17:14:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    A noktasından B noktası optimum ulaşım sağlamak için birebir. Bana hızlı kaçsın vs. diyorsanız uzak durun. Çok yakar ama gitmez. LPG vs. ile güzel araç belli bir kesin gözü kapalı alır bu araçları.
  • 15-02-2024, 17:20:48
    #15
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam ben şahsen o kadar para vereceğim ve araba gitmeyecek yemişim ekonomisini benim tercihim hep performans olurdu en kötü ihtimalle gider LPG taktırırım benzer ekonomiyi yakalarım teknoloji aşırı derecede yükseldi direk enjeksiyonlu arabalara bile rahatlıkla artık lpg takıyorlar performans kaybıda olmuyor
    Herkesin seçimi farklı olabiliyor bende performans yanlısıyım ama eninde sonunda kullandığın aracın performans bir başkasının yanında sönük kalabiliyor bir çok hondaya toyotaya toz toplanttım ama yeri geliyor banada toz toplatıyorlar ayrıca performasn istiyorsan ekonomiyi düşünmiyeceksin lpg araç ne olursa olsun benzinli araca göre düşük kalıyor.,

    Dediğim gibi her kes kendi seçimini yapacaktır kimi performans kimisi ekonomi

    2 Haftadır ayrıyım aracımdan 2 hafta sonra yine lastikleri eskitmeye devam edeceğim
    https://youtube.com/shorts/uIDhxaDM4...fgOZqK-2dKz0Rf
    https://youtube.com/shorts/A45Xx1K7l...Pi5sC7BkcMQCD9
  • 16-02-2024, 12:54:11
    #16
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin seçimi farklı olabiliyor bende performans yanlısıyım ama eninde sonunda kullandığın aracın performans bir başkasının yanında sönük kalabiliyor bir çok hondaya toyotaya toz toplanttım ama yeri geliyor banada toz toplatıyorlar ayrıca performasn istiyorsan ekonomiyi düşünmiyeceksin lpg araç ne olursa olsun benzinli araca göre düşük kalıyor.,

    Dediğim gibi her kes kendi seçimini yapacaktır kimi performans kimisi ekonomi

    2 Haftadır ayrıyım aracımdan 2 hafta sonra yine lastikleri eskitmeye devam edeceğim
    https://youtube.com/shorts/uIDhxaDM4...fgOZqK-2dKz0Rf
    https://youtube.com/shorts/A45Xx1K7l...Pi5sC7BkcMQCD9
    Hocam aracı lpg ye göre modifiye edersen performans kaybı hissedilmeyecek kadar az oluyor yalnız araç turbolu ve direk enjeksiyon olacak yazılım ve r8 bobin + iridyum buji vs egzoz modifikasyonları da şart tabi herşeyin başında prins vsı 3 lpg sistemi olması gerekiyor bu sistem direk Ecu ya göre çalışıyor ayrıca arabaya özel yazılım yaptırıyoruz benzin veya lpg hangisinde çalıştığını hissedemezsin Adana taraflarına gelebilirsen gazlarız test ederiz Passat araç şu an 155 - 160 HP arasında hız limiti yok lpg çok rahat kaldırıyor bu gücü😊yakında turbo modifikasyonlarına da gireceğim hedef 180 hp tabi o zaman ekonomi gider benzinde gazlarız daha da üstüne çıkmayacağım DSg olduğu için günlük kullanımda riske etmeye değmez herneyse konu dağılmasın şimdi dediğiniz gibi herkesin tercihleri farklı