Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Performans bekliyorsan sakın bulaşma 👎🏻


https://youtu.be/u8DxWEphiRA?si=soq07sEmgH0Pc5Fa
Sport modu bile yavaşmış ama bu ekonomik düzende yakıtın 100km/4lt gibi çok iyi değerlede olması çok iyi. Alana hayırlı olsun aile arabası diyebilirim