UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sport modu bile yavaşmış ama bu ekonomik düzende yakıtın 100km/4lt gibi çok iyi değerlede olması çok iyi. Alana hayırlı olsun aile arabası diyebilirim
Aynen hocam ben şahsen o kadar para vereceğim ve araba gitmeyecek çıldırırım yemişim ekonomisini benim tercihim hep performans olurdu en kötü ihtimalle gider LPG taktırırım benzer ekonomiyi yakalarım teknoloji aşırı derecede yükseldi direk enjeksiyonlu arabalara bile rahatlıkla artık lpg takıyorlar performans kaybıda olmuyor konu sahibi bu seçeneği de düşünmeli bence