Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam ben şahsen o kadar para vereceğim ve araba gitmeyecek yemişim ekonomisini benim tercihim hep performans olurdu en kötü ihtimalle gider LPG taktırırım benzer ekonomiyi yakalarım teknoloji aşırı derecede yükseldi direk enjeksiyonlu arabalara bile rahatlıkla artık lpg takıyorlar performans kaybıda olmuyor
Herkesin seçimi farklı olabiliyor bende performans yanlısıyım ama eninde sonunda kullandığın aracın performans bir başkasının yanında sönük kalabiliyor bir çok hondaya toyotaya toz toplanttım ama yeri geliyor banada toz toplatıyorlar ayrıca performasn istiyorsan ekonomiyi düşünmiyeceksin lpg araç ne olursa olsun benzinli araca göre düşük kalıyor.,

Dediğim gibi her kes kendi seçimini yapacaktır kimi performans kimisi ekonomi

2 Haftadır ayrıyım aracımdan 2 hafta sonra yine lastikleri eskitmeye devam edeceğim
https://youtube.com/shorts/uIDhxaDM4...fgOZqK-2dKz0Rf
https://youtube.com/shorts/A45Xx1K7l...Pi5sC7BkcMQCD9