UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin seçimi farklı olabiliyor bende performans yanlısıyım ama eninde sonunda kullandığın aracın performans bir başkasının yanında sönük kalabiliyor bir çok hondaya toyotaya toz toplanttım ama yeri geliyor banada toz toplatıyorlar ayrıca performasn istiyorsan ekonomiyi düşünmiyeceksin lpg araç ne olursa olsun benzinli araca göre düşük kalıyor.,

Dediğim gibi her kes kendi seçimini yapacaktır kimi performans kimisi ekonomi

2 Haftadır ayrıyım aracımdan 2 hafta sonra yine lastikleri eskitmeye devam edeceğim
https://youtube.com/shorts/uIDhxaDM4...fgOZqK-2dKz0Rf
https://youtube.com/shorts/A45Xx1K7l...Pi5sC7BkcMQCD9
Hocam aracı lpg ye göre modifiye edersen performans kaybı hissedilmeyecek kadar az oluyor yalnız araç turbolu ve direk enjeksiyon olacak yazılım ve r8 bobin + iridyum buji vs egzoz modifikasyonları da şart tabi herşeyin başında prins vsı 3 lpg sistemi olması gerekiyor bu sistem direk Ecu ya göre çalışıyor ayrıca arabaya özel yazılım yaptırıyoruz benzin veya lpg hangisinde çalıştığını hissedemezsin Adana taraflarına gelebilirsen gazlarız test ederiz Passat araç şu an 155 - 160 HP arasında hız limiti yok lpg çok rahat kaldırıyor bu gücü😊yakında turbo modifikasyonlarına da gireceğim hedef 180 hp tabi o zaman ekonomi gider benzinde gazlarız daha da üstüne çıkmayacağım DSg olduğu için günlük kullanımda riske etmeye değmez herneyse konu dağılmasın şimdi dediğiniz gibi herkesin tercihleri farklı