• 02-07-2023, 22:01:59
    #10
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam büyük bir sorunu yok aracının , en fazla devirdaimden kaçırır , İhmal etmeyin yaz aylarında büyük sıkıntı , yani bi conta yakarsa dünya masraf .
    İnşallah hocam, viyak viyak ses de gelmeye başladı ilk kalkışta, onun sebebi 3'ncü fotoda görünen kayışın ıslanması mı acaba? Bilginiz var mı?
  • 02-07-2023, 22:03:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah hocam, viyak viyak ses de gelmeye başladı ilk kalkışta, onun sebebi 3'ncü fotoda görünen kayışın ıslanması mı acaba? Bilginiz var mı?
    Kayış ıslanınca yapıyor sıkıntı değil
  • 02-07-2023, 23:03:21
    #12
    Viyaklama sesi 10 sn den fazla sürmediyse kayış ıslanmıştır sorun değil.
  • 02-07-2023, 23:28:20
    #13
    Aynı sorun benim arabada var bir ara bakacağız diye diye 2 gün'de bir su dolduruyorum inşallah bir ara baktırırız