Araç nereden su eksiltiyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Araç nereden su eksiltiyor?
12
●
338
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Araç Haberleri & İkinci El Araba
Araç nereden su eksiltiyor?
1
2
02-07-2023, 22:01:59
#10
UfuX
Logisoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam büyük bir sorunu yok aracının , en fazla devirdaimden kaçırır , İhmal etmeyin yaz aylarında büyük sıkıntı , yani bi conta yakarsa dünya masraf .
İnşallah hocam, viyak viyak ses de gelmeye başladı ilk kalkışta, onun sebebi 3'ncü fotoda görünen kayışın ıslanması mı acaba? Bilginiz var mı?
02-07-2023, 22:03:25
#11
Hostranot
Üyeliği durduruldu
UfuX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnşallah hocam, viyak viyak ses de gelmeye başladı ilk kalkışta, onun sebebi 3'ncü fotoda görünen kayışın ıslanması mı acaba? Bilginiz var mı?
Kayış ıslanınca yapıyor sıkıntı değil
02-07-2023, 23:03:21
#12
Soviet
Viyaklama sesi 10 sn den fazla sürmediyse kayış ıslanmıştır sorun değil.
02-07-2023, 23:28:20
#13
Shou
Aynı sorun benim arabada var bir ara bakacağız diye diye 2 gün'de bir su dolduruyorum inşallah bir ara baktırırız
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler