UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam, viyak viyak ses de gelmeye başladı ilk kalkışta, onun sebebi 3'ncü fotoda görünen kayışın ıslanması mı acaba? Bilginiz var mı?
Kayış ıslanınca yapıyor sıkıntı değil