• 02-07-2023, 21:09:57
    #1
    Selamlar, arkadaşlar araç 2016 model Opel Mokka X, son 1 aydır motor suyu haznesinden su eksiltiyordu. Üzerini tamamlayarak, ha bugün ha yarın tamirciye giderim derken öyle kaldı. Bugün eve dönerken, trafik ışıklarında durduktan sonra 1'nci viteste hareket ederken sağ taraftan ciyak ciyak sesler gelmeye başladı. Arabayı park edip bakayım dedim, sağ alt taraftan (ön yolcu tarafı) deli gibi su akıyordu. Haliyle motor suyu kabı da tamamen boşalmıştı. Yarın tamirciye götüreceğim hayırlısıyla, fotoğrafları aşağı bırakıyorum. Tecrübesi olan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim. En azından tamirciye gittiğimizde alakasız şeylerle oyalamazlar bizi.

    Şimdiden teşekkürler.




    Aşağıdaki foto motorun sol alt tarafını gösteriyor.
  • 02-07-2023, 21:11:01
    #2
    Kategori Moderatörü
    Benim radyatorden eksiltiyordu
  • 02-07-2023, 21:11:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1. Devirdaim
    2. Radyatör tapası
    Veya hortumlardan atıyor

    Devirdaim gibi gözüküyor
  • 02-07-2023, 21:12:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hortumların birinde aşınma vardır büyük ihtimal veya su tesisatıyla alakalı birşey değiştiyse hortumlara takılan kelepçelerden birinde problem vardır.
  • 02-07-2023, 21:14:40
    #5
    araban var derdin var
  • 02-07-2023, 21:15:01
    #6
    Usta değilim ama bende buna benzer sorunlar tecrübe ettim. Radyatör gibi değilde devirdaim gibi görünüyor.
  • 02-07-2023, 21:25:08
    #7
    Devirdaim kalorifer peteği bağlantı hortumları veya radyatör suyu deposu arasında bir yerlerde kaçak vardır sıkıntı etme.
    Aracın yeni tapalarda sorun yoktur.
    Haa kötü ihtimal olarak düşünürsen aracında basınç varsa kapakta sıkıntı vardır. Belirtileri varsa sıkıntı büyük.

    Suya yağ kaçırma gibi şeyler yoktur umarım.
  • 02-07-2023, 21:53:09
    #8
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim radyatorden eksiltiyordu
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Devirdaim
    2. Radyatör tapası
    Veya hortumlardan atıyor

    Devirdaim gibi gözüküyor
    Hexper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hortumların birinde aşınma vardır büyük ihtimal veya su tesisatıyla alakalı birşey değiştiyse hortumlara takılan kelepçelerden birinde problem vardır.
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araban var derdin var
    abayt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta değilim ama bende buna benzer sorunlar tecrübe ettim. Radyatör gibi değilde devirdaim gibi görünüyor.
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devirdaim kalorifer peteği bağlantı hortumları veya radyatör suyu deposu arasında bir yerlerde kaçak vardır sıkıntı etme.
    Aracın yeni tapalarda sorun yoktur.
    Haa kötü ihtimal olarak düşünürsen aracında basınç varsa kapakta sıkıntı vardır. Belirtileri varsa sıkıntı büyük.

    Suya yağ kaçırma gibi şeyler yoktur umarım.
    Selamlar, zaman ayırıp cevap yazdığınız için teşekkür ederim.

    Suya yağ kaçırma gibi bir olasılık görmüyorum, en azından motor suyu deposunda öyle bir belirti görmedim. İnşallah öyle de değildir. İnternetten videolara baktım, o belirtilerde yok.

    İnşallah dediğiniz gibi borulardan falan kaçırıyordur, en kötüsü devirdaimdir. Diğerleri çok masraflı görünüyor .)
  • 02-07-2023, 21:54:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, zaman ayırıp cevap yazdığınız için teşekkür ederim.

    Suya yağ kaçırma gibi bir olasılık görmüyorum, en azından motor suyu deposunda öyle bir belirti görmedim. İnşallah öyle de değildir. İnternetten videolara baktım, o belirtilerde yok.

    İnşallah dediğiniz gibi borulardan falan kaçırıyordur, en kötüsü devirdaimdir. Diğerleri çok masraflı görünüyor .)
    Hocam büyük bir sorunu yok aracının , en fazla devirdaimden kaçırır , İhmal etmeyin yaz aylarında büyük sıkıntı , yani bi conta yakarsa dünya masraf .