Devirdaim kalorifer peteği bağlantı hortumları veya radyatör suyu deposu arasında bir yerlerde kaçak vardır sıkıntı etme.
Aracın yeni tapalarda sorun yoktur.
Haa kötü ihtimal olarak düşünürsen aracında basınç varsa kapakta sıkıntı vardır. Belirtileri varsa sıkıntı büyük.

Suya yağ kaçırma gibi şeyler yoktur umarım.