Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam büyük bir sorunu yok aracının , en fazla devirdaimden kaçırır , İhmal etmeyin yaz aylarında büyük sıkıntı , yani bi conta yakarsa dünya masraf .
İnşallah hocam, viyak viyak ses de gelmeye başladı ilk kalkışta, onun sebebi 3'ncü fotoda görünen kayışın ıslanması mı acaba? Bilginiz var mı?