Merhabalar,
2021 Citroen C-3 1.2 Puretech Feel Bold paketi satın almayı düşünüyorum. Birisinden 820.000 TL teklif aldım. Bu aracı kullanan var mı acaba önerir misiniz? Yarın bakmaya gideceğim. Hasar, boya vs. yok.
Ek olarak bu fiyat bandın da ek önerileriniz olursa onlara da açığım.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Citroen C3 kullanan var mı?
4
●164
- 12-06-2023, 21:50:59Bu fiyat bandında temiz bir şey bulamadım gerçekten. İkinci el piyasası çok saçma bir hal aldı. Osmanlı devrini görmüş arabayı 450k'a koyan adamlar var. Fiat modellerine nedendir bilmiyorum hiç ısınamıyorum.JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2023, 22:25:32Eksik gördüğünüz yönleri nedir acaba? Bilgi edinmek amaçlı sormaktayım.OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle