Merhabalar,

2021 Citroen C-3 1.2 Puretech Feel Bold paketi satın almayı düşünüyorum. Birisinden 820.000 TL teklif aldım. Bu aracı kullanan var mı acaba önerir misiniz? Yarın bakmaya gideceğim. Hasar, boya vs. yok.

Ek olarak bu fiyat bandın da ek önerileriniz olursa onlara da açığım.

Şimdiden çok teşekkür ederim.