JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Citroën kullandım kaliteli imaj ve duruşa sahip lakin yol tutuşu çok iyi denemez zevk tercih meselesi tabi fp aracı ama, Honda veya Fiat egea cross üst modellere de bakabilirsiniz tavsiye olarak
Bu fiyat bandında temiz bir şey bulamadım gerçekten. İkinci el piyasası çok saçma bir hal aldı. Osmanlı devrini görmüş arabayı 450k'a koyan adamlar var. Fiat modellerine nedendir bilmiyorum hiç ısınamıyorum.