Citroën kullandım kaliteli imaj ve duruşa sahip lakin yol tutuşu çok iyi denemez zevk tercih meselesi tabi fp aracı ama, Honda veya Fiat egea cross üst modellere de bakabilirsiniz tavsiye olarak