• 24-05-2021, 11:51:24
    #1
    Arkadaşlar ramazanın son Cuma'sı park halindeki aracıma başka bir araç sürtüyor. Adam iniyor bakıyor sürttüğünü görüyor ve sonrasında marketten alışverişini yapıp kaçıyor.Bende kamera görüntülerini iftardan sonra alırım diye aracı hareket ettirmiştim.(keşke direk polis çağırsaymışım). Bende pazartesi günü savcılığa şikayet ettim.Fakat aradan 15 gün geçmesine rağmen şikayetim hala olduğu gibi duruyor herhangibi işlem apılmamış.Bugün bana 20gün daha bekle sonra tekrar sorgulat belki işleme alınmış olur dediler. Arkadaşlar nasıl bir yol izlemem lazım ? Bu arada aracım kaskolu kaskom bozulmuyor sanırım. Konu hakkında bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.
  • 24-05-2021, 11:52:13
    #2
    Direkt olay anında polis çağırsaydınız keşke
  • 24-05-2021, 11:54:57
    #3
    Savcılık için beklemeniz gerekli.
    Yoğunluğa göre işlem sağlanıyor. Genelde 1 ile 3 ay arası içerisinde cevap gelmektedir.
    Adresinize gelecek olan kağıda istinaden itiraz veya dava hakkınız olacak.
    Şu an için beklemekten başka çareniz yok gibi görünüyor.
  • 24-05-2021, 11:56:56
    #4
    Savcılıktan bir şey çıkmaz boşuna beklemeyin, kamera kayıtlarını saklayın/saklatın, tek taraflı tutanak tutup trafiğe verin. (Hasar büyükse değer kaybı için dava açmanız gerekir, diğer türlü mahkemelerle uğraşmayın derim)
  • 24-05-2021, 12:07:31
    #5
    Yaptığınız en büyük hata sigorta şirketinize haber vermemeniz. %100 karşı tarafın kusurlu olduğu durumlarda kaskonuz bozulmuyor. Çözüm kısmına gelince savcılıktan ziyade polise haber vermeniz gerekirdi. Eğer aracınızı ve olayı gören bir kamera varsa kamera kaydına istinaden de işlem yapılabiliyor. İster o an olsun isterse de kamera kaydı ile olsun karşı tarafın kusuru ortadaysa işlem yapıyorlar. Yalnız sizin durumda kasko sorun çıkarabilir malum süre baya geçmiş. Savcılık konusunda da belki işe yarıyordur ama işleyiş emin ol daha uzun sürecektir. Savcılık polise yazı yazacak, polis buna istinaden mobeseye yazıcak ya da artık orayı gören kamera varsa o kameranın sahibine falan...
  • 24-05-2021, 12:22:34
    #6
    mini onarım ile çözülecek bir durum varsa hiç uğraşma ver yapaelar kaskon bozulmaz.
    tamponlar hasar kaydı olmuyor tampon hasarı varsa onları da hallet