Savcılıktan bir şey çıkmaz boşuna beklemeyin, kamera kayıtlarını saklayın/saklatın, tek taraflı tutanak tutup trafiğe verin. (Hasar büyükse değer kaybı için dava açmanız gerekir, diğer türlü mahkemelerle uğraşmayın derim)