Arkadaşlar ramazanın son Cuma'sı park halindeki aracıma başka bir araç sürtüyor. Adam iniyor bakıyor sürttüğünü görüyor ve sonrasında marketten alışverişini yapıp kaçıyor.Bende kamera görüntülerini iftardan sonra alırım diye aracı hareket ettirmiştim.(keşke direk polis çağırsaymışım). Bende pazartesi günü savcılığa şikayet ettim.Fakat aradan 15 gün geçmesine rağmen şikayetim hala olduğu gibi duruyor herhangibi işlem apılmamış.Bugün bana 20gün daha bekle sonra tekrar sorgulat belki işleme alınmış olur dediler. Arkadaşlar nasıl bir yol izlemem lazım ? Bu arada aracım kaskolu kaskom bozulmuyor sanırım. Konu hakkında bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.