Yaptığınız en büyük hata sigorta şirketinize haber vermemeniz. %100 karşı tarafın kusurlu olduğu durumlarda kaskonuz bozulmuyor. Çözüm kısmına gelince savcılıktan ziyade polise haber vermeniz gerekirdi. Eğer aracınızı ve olayı gören bir kamera varsa kamera kaydına istinaden de işlem yapılabiliyor. İster o an olsun isterse de kamera kaydı ile olsun karşı tarafın kusuru ortadaysa işlem yapıyorlar. Yalnız sizin durumda kasko sorun çıkarabilir malum süre baya geçmiş. Savcılık konusunda da belki işe yarıyordur ama işleyiş emin ol daha uzun sürecektir. Savcılık polise yazı yazacak, polis buna istinaden mobeseye yazıcak ya da artık orayı gören kamera varsa o kameranın sahibine falan...