• 16-08-2020, 23:13:06
    #10
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar mı?
    Ne yazık ki eski model arabaların büyük bir çoğunluğu öyle hocam. Ama ben sanayide yatıp kalkmak, uğraşmak istiyorum derseniz ona bir şey söyleyemem.
  • 16-08-2020, 23:13:22
    #11
    Kurumsal Üye
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binersen masraf, yatarsa daha çok masraf
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben almam. Tamiri masraflı.
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her tarafı çürük çarıktır. Çok yakın tanıdık kaporta ve motor ustan yoksa yanına yaklaşma. 10 bin liraya verseler belki alınır. 30 bin çok. Km zaten 100 bin yazdığına bakma. Kim bilir kaç kez motor revizyon gördü.
    shngraphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmayacaksanız alınabilir.
    BurakAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamanda hiçbir araba alınmaz hocam bence tofaş olmuş 50K
    peki bu fiyata ne alabilirim? 30k
  • 16-08-2020, 23:13:43
    #12
    Bizim bir abi var bunların hastası. Arabayı 30 a aldıysa 60 liralık masraf etmiştir. Satsa yarı masrafını karşılamaz ama hastalık işte. Onun için bu tarz araçların alıcısı ayrı oluyor. Normal araba gibi verim alamazsınız. O şekilde kullanmayı düşünüyorsanız.
  • 16-08-2020, 23:14:34
    #13
    alttakini alıp güzelce bir bakımdan sonra evlenecek çiftlere kirala. kısa sürede parası çıkar..
  • 16-08-2020, 23:16:13
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu fiyata ne alabilirim? 30k
    Tata
  • 16-08-2020, 23:17:44
    #15
    Akıl işi değil valla

    30k'ya başka araç bulunabilir manuel ve km yüksek olur iyi araştırmak lazım. Şanslıysan eğer en fazla ufak tefek sıkıntıları çıkar , kıyıda'da 5k bekletmen lazım.
  • 16-08-2020, 23:19:53
    #16
    Alınır tabiyki ancak günlük binmeye uygun olanı alınır alınmışken. alıp masraf edilecekse alınmaz. Yeni toplanmış günlük kullanılan bir araç bulursanız alın çok sık görüyorum trafikte bu araçları güzel araçlar. Demir torpidosu olanlar benimde ilgimi çekiyor ikinci bir araç olarak inşallah bende alırım
  • 17-08-2020, 02:56:53
    #17
    tamire girerse araba parası kadar masraf çıkarır aynı bmw gibi parçası pahallı ustasını bulmak zor
  • 17-08-2020, 03:24:40
    #18
    Paran cebinde kalsın hocam hiç bulaşma.