Binersen masraf, yatarsa daha çok masraf
Ben almam. Tamiri masraflı.
Her tarafı çürük çarıktır. Çok yakın tanıdık kaporta ve motor ustan yoksa yanına yaklaşma. 10 bin liraya verseler belki alınır. 30 bin çok. Km zaten 100 bin yazdığına bakma. Kim bilir kaç kez motor revizyon gördü.
Kullanmayacaksanız alınabilir.
Bu zamanda hiçbir araba alınmaz hocam bence tofaş olmuş 50K
peki bu fiyata ne alabilirim? 30k